Q. Πως θα βρω το προϊόν που χρειάζομαι;

Μπορείτε να βρείτε όποιο προϊόν θέλετε με δύο τρόπους:

• Χρησιμοποιόντας το μενού των κατηγοριών στο πάνω μέρος της σελίδας καθώς και τα φίλτρα που βρίσκονται στο αριστερό μέρος της σελίδας θα βρείτε εύκολα και γρήγορα το προϊόν που ψάχνετε.
• Χρησιμοποιόντας την μηχανή αναζήτησης στο κεντρικό άνω σημείο των σελίδων. Γράψτε το όνομα του προϊόντος ή και οποιοδήποτε άλλο στοιχείο σχετικό και πατήστε «Αναζήτηση». Ειδικα για τα μελάνια και τόνερ εκτυπωτών πληκτρολογήστε την μάρκα και τον τύπο του εκτυπωτή ή τον κωδικό του αναλωσίμου αν το γνωρίζετε.

Q. Τι μπορώ να κάνω αν δεν βρίσκω το προϊόν που θέλω;

Πείτε μας τι χρειάζεστε, το έχουμε!

Αν παρά την αναζήτηση στο site δεν έχετε καταφέρει να βρείτε το προϊόν που θέλετε τότε επικοινωνήστε μαζί μας είτε ηλεκτρονικά στη διεύθυνση sales@office1.gr, είτε τηλεφωνικά στο 2310 441 999. Οι πωλητές μας θα χαρούν να σας εξυπηρετησουν και μέσα από την μεγάλη γνώση τους να βρουν το προϊόν που χρειάζεστε.

Q. Με ποιούς τρόπους μπορώ να πληρώσω;

1. Αντικαταβολή. του αντίτιμου της παραγγελίας σας κατά την παράδοση του προϊόντος.
2. Πιστωτική κάρτα (VISA, MASTERCARD, EUROLINE, Dinners, American Express)
3. Κατάθεση / έμβασμα σε τραπεζικό λογαριασμό της εταιρείας

Από 1500€ και άνω Σύμφωνα με τις ισχύουσες φορολογικές διατάξεις από 1/1/2011 τα παραστατικά αξίας € 1.500 και άνω που εκδίδονται προς ιδιώτες (αποδείξεις λιανικής πώλησης) όπως και για παραστατικά χονδρικής (Τιμολόγιο Πώλησης) ανω των 3.000€ θα πρέπει να εξοφλούνται ΜΟΝΟ με τους παρακάτω τρόπους: • Κατάθεση / έμβασμα σε τραπεζικό λογαριασμό

Q. Ποιος είναι ο χρόνος παράδοσης;

Ο χρόνος παράδοσης ποικίλλει ανάλογα με το προϊόν που επιλέγετε να αγοράσετε. Σε γενικές γραμμές ο συνήθης χρόνος παράδοσης είναι 24-48 ώρες στην περιοχή της Θεσσαλονίκης και 48-72 ώρες για τις υπόλοιπες περιοχές της Ελλάδας (εξαιρούνται Σαββατοκύριακα και αργίες).

Εάν δεν μπορεί να τηρηθούν οι παραπάνω χρόνοι τότε θα επικοινωνήσουμε μαζί σας και θα σας ενημερώσουμε για το προβλεπόμενο χρόνο παράδοσης.

Q. Πως μπορώ να ακυρώσω μια παραγγελία μου;

Η παραγγελία σας μπορεί να ακυρωθεί (ολόκληρη ή μέρος αυτής), πριν την αποστολή της από την αποθήκη μας. Για την ακύρωσή της θα πρέπει να επικοινωνήσετε με την εταιρία μας στο τηλ. 2310 441 999 (καθημερινά 7.30-16.00 εκτός Σαββάτου και Κυριακής) και θα σας ενημερώσουμε για την διαδικασία της ακύρωσης καθώς και για την επιστροφή χρημάτων σας στην περίπτωση που έχετε ήδη πληρώσει.

Q. Πως μπορώ να κάνω μια επιστροφή;

Εάν αγοράσατε ένα προϊόν από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα και δεν είστε ικανοποιημένοι μπορείτε να το επιστρέψετε μέσα σε 15 ημέρες αναλαμβάνοντας το κόστος μεταφοράς του. Το προϊόν που επιστρέφετε θα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση όπως παρελήφθη, στην αρχική του συσκευασία, χωρίς φθορές και χωρίς να έχει χρησιμοποιηθεί. Επιπλέον το προϊόν θα πρέπει να συνοδεύεται από τις αποδείξεις αγοράς που αποδεικνύουν την συναλλαγή.Θα πρέπει επίσης να συμπληρώσετε την φόρμα επιστροφής που μπορείτε να κατεβάσετε από εδώ

Q. Το προϊόν που παρέλαβα έχει ελάττωμα ή είναι διαφορετικό από αυτό που παρήγγειλα.

Εάν με υπαιτιότητα μας σας παραδόθηκε λάθος προϊόν ή προϊόν ελαττωματικό ή κατεστραμμένο στη μεταφορά τότε έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν αυτό και να ζητήσετε την αντικατάσταση του.

Για τις παραπάνω περιπτώσεις η Office 1 αναλαμβάνει την αντικατάσταση του λάθος ή ελαττωματικού προϊόντος με δικό της κόστος. Προϋπόθεση είναι κατά την επιστροφή του να διαθέτετε τα παραστατικά πωλήσεων που αποδεικνύουν την αγορά και τα προϊόντα να είναι σε άριστη κατάσταση και να μην έχουν χρησιμοποιηθεί.

Q. Λείπει προϊόν από την παραγγελία μου το οποίο χρεώθηκε

Σε περίπτωση που λείπει κάποιο προϊόν από την παραγγελία σας παρακαλώ καλέστε μας στο 2310 441 999 ή στείλτε μας email για να συνεννοηθούμε και να σας στείλουμε το είδος που λείπει το συντομότερο δυνατό.

Q. Τι συμβαίνει σε περίπτωση αυξομείωσης των τιμών;

Τη στιγμή που επιβεβαιώνετε την παραγγελία σας αφού έχετε επιλέξει τον τρόπο πληρωμής σας, η αγορά σας έχει πραγματοποιηθεί. Οποιαδήποτε μεταβολή της τιμής από την στιγμή εκείνη και μετά, βάσει του ισχύοντος εμπορικού δικαίου δε μπορούν να ωφελήσουν ή να επιβαρύνουν έναν πελάτη.